Oon vasta vähän aikaa täällä Ratapihassa ollut, mutta oletan tietäväni tallin asioista jo sen verran että voin tän tehdä
Karri: Komea ruuna, oikea silmänilo ja luonteeltaan kuulostaa tosi kivalta. Yksi lemppareistani Ratiksessa
Lettu: Aivan syötävän söpö pikkuponi. Letun tapainen symppis pitäisi olla jokaisella tallilla, se on oikea sydäntenmurskaaja <3
Hoda: Ihanan rauhallinen hevonen johon voi aina luottaa. Vanha ja viisas - eikö se niin mene? ;D
Latina: Taas yksi lempparini Karrin ja Hodan lisäksi. Tällainen jekkupakkaus piristää varmasti kaikkien päivää vaikka se välillä voikin olla lähinnä ärsyttävää... xD
Ladi: Ja again, tosi rakas poni mulle.
Oon aivan ihastunu sen känkkäränkkään luonteeseen. Sen kanssa varmasti menee helposti hermot, mutta on se sentään personallinen ja ihana poni.
Mosse: Mossesta mulla ei oo oikeen mitään sanottavaa kun sen luonne ei oo mitenkään erityisesti muhun iskenyt, mutta perus tuntiheppa, näitähän on jokaisella tallilla ainakin yksi
Derry: Hauskan kuriton hevonen, on mukava kun tallilla on vähän näitä nuorempiakin tapauksia. Ne on aina niin symppiksiä.
Remu: Aivan ihana suokki, joka on ehkä vähän huvittavakin, kömpelö heppa joka ei oikein niitä omia voimiaan tunne. Tosi söpöläinen, osa Ratapihaa.
Sini: Kaunis ja siro, keijukaismainen heppa, joka ei ehkä ois mulle se paras hoitsu mutta silti ihana.
Missi: Mahtavaa kun tallilla on tämmöinen vähän tasokkaampikin hevonen, on aina yhtä kivaa katsella Karlan ja Missin treenejä.
Reima: Kivan reipas ja ihanan näköinen issikkaori, josta oli vähällä tulla mun hoitsukin. Tykkään tän ponin luonteesta, mutta ehkä ei siltikään ois ollu mulle se sopivin.
Irkku: Syötävän söpö pikkuinen, varsat on aina yhtä ihania❤ Innolla ootan, mitä tästä varsasta tulee.
Rellu: Ihan emäänsä tullut söpöläinen, joka voittaa suloisuudessa Irkunkin
Todella suloinen pikku tinker, tulee olemaan kiva nähdä millainen tämä kaveri on tulevaisuudessa.
Bella: Mun rakas jonka kanssa on mahtavaa touhuta kaikkea <3 Todella kaunis ja ihanan luonteen omaava, just mulle täydellinen hoitsu, jolla on vielä mukava omistajakin. Bellasta on aina yhtä mukava kirjottaa tarinoita ja piirtää kuvia.
Wilma: Hauska ja energinen tyttö, joka on hauskaa juttuseuraa ja joka kestää Ladin temppuja paremmin kuin kukaan muu. Ilman Wilmaa Ratapiha ois paljon tyhjempi paikka, toivottavasti oot täällä vielä pitkään!
Milena: Tämäkin tyttö on ehdottomasti yksi isoimmista osista Ratapihaa, ja ihailtavan kärsivällinen Derryn kanssa. Samoin mukavaa juttuseuraa kuten Wilmakin!
Elias: Tulee hyvin hevosten kanssa toimeen, ja hoitopäikyssä on tosi hienoja piirroksia! Jotenkin tosi symppis kun on niin ujo ja ihmisarka ;D
Nelli: Hieman etäinen vielä, mutta tosi kivalta tytöltä vaikuttaa!
Salla: Samoin Sallaan en oo vielä kunnolla ehtinyt tutustua.
Mia: Tämäkin tyttö on hiukan etäiseksi jäänyt, mutta sen minkä hoitotarinoista ja keskusteluista oon huomannu, on se että Miakin on varmasti todella mukava tyttö!
LaaLaa: Yksi suurimmista osista Ratapihaa, jota ilman en voisi tätä tallia kuvitellakaan, ja jolle oon äärimmäisen suuressa kiitollisuudenvelassa siitä, että aikanaan toit Bellan tänne niin, että nyt saan hoitaa sitä. Laa kuuluu Ratapihaan ja sopii täydellisesti yhteen Bellan kanssa. Tosi hauskaa jutteluseuraakin oot!
Helena: Aivan ihana ihminen, joka saa aina asiat tavalla tai toisella järjestymään. Pitää Ratapihan koossa, ja on kertakaikkiaan mahtava tallin omistaja!❤ Piirustustaidotkin on aivan omaa luokkaansa, ja koko talli mielettömän upeaa työtä. Ilman Helenaa ei olisi Ratapihaa, joten ehdottomasti tärkein osa tallia!
Kristiina: En oo päässyt oikeen kunnolla tutustumaan, mutta ihan kivalta vaikuttaa. Jos Kristiina varmasti tykkää Eliaksesta eikä vain pidä häntä "yhtenä niistä lukuisista muista pojista", niistä kahdesta tulee varmasti ihana pari.
Saippua: Mukava tyttö, joka sopii Letun hoitajaksi täydellisesti. Tosi kiva kun teit uuden tulemisen Ratapihaan, sunkin kans on mukava jutella ja oot ihanan aktiivinen täällä!
Saana: No mitäs minusta, enpä oikeen tiiä... xD
Emilia: En oo ehtinyt vielä tutustumaan kun ihan vasta tänne Ratikseen tulit, mutta kivalta vaikuttaa!
Valtter: Vielä suht tuntemattomaksi jäänyt.
Evelyn: Samoin Evelyniä en vielä oikein tunne, mutta ehkäpä joskus tämänkin tytön opin tuntemaan!