|
Post by Helena on Mar 1, 2016 12:57:48 GMT
Näin kuun lopussa omaa hoitajaa etsivät seuraavat 3 hevosta: -kaunis ja osaava puoliveritamma Missi, jolla on tällä hetkellä hoivissaan myös parikuinen varsa! -sympaattinen ja kiltti yksityishevonen, irlannincob-tamma Bella. -vielä koulutuksessa oleva, suurikokoinen mutta kiltti suokkiori Remu. Jos halajat hoitajan pestiin, lue tarkasti läpi Hoitajaksi?-sivu ja kirjoita hakemus alle 28.3 mennessä. Hoitajiksi valitaan 28.3 sopivimmat henkilöt hakemusten perusteella.
|
|
|
Post by Maisa on Mar 24, 2016 4:16:46 GMT
Moi olen Maisa ja haluaisin Missin hoitajaksi. Maisa on 14vuotta ja halunnut jo kauan omaa hoitohevosta. Maisan siskoilla Mialla ja Emmillä oli kuusi vuotta sitten omat hevoset mutta ei Maisalla.
Maisa joutui suostuttelemaan aina Mian tai Emmin että saisi ratsastaa. Maisa on kuitenkin ratsastanut 6vuotta harrastus alkoi heti Mian hevosen kuoleman jälkeen. Nimittäin Maisa halusi olla samanlainen kuin Emmi joka Mian sieltä tieltä löysi.
Luonteeltani olen kiltti mutta joskus minulle iskee kiukkupäivä niinkuin Missille. Olen kyllä mennyt esteitä ja ratsastanut maastossa. Vaikka Mia onkin minua parempi ja myös 2vuotta vanhempi.
Toivon todella että saisin oman hoitohevosen. Missi on se oikea. Myös Irkku on tosi ihana Missi sai hienon varsan.
Rapsutuksia Missille,Irkulle ja muille tallin hepoille.
|
|
|
Post by Maisa on Mar 24, 2016 5:22:32 GMT
Niin ja vielä löysin ratapihan Mian kautta kiitos siitä kuuluu siis Mia siskolle.
|
|
|
Post by Valtter on Mar 25, 2016 10:13:43 GMT
Moi olen Valtter ja haluaisin Remun hoitajaksi. Olen 13vuotta ja ratsastanut 5vuotta. Luonteeltani olen rauhallinen ja välillä vähän kömpelö. Olen etsinyt oria hoidokiksi. Suokit ovatlempirotuni. Remu ja minä olisimme täydellinen pari. Osaan hypätä ja ratsastaa maastossa. Kilpaileminen ei ole tavoitteeni vaikka onhan se ihan hauskaa puuhaa. Olen suht pitkä.
Rapsutuksia hevosille.
|
|
|
Post by Sandra on Mar 26, 2016 9:19:24 GMT
Moi elikkä olen Sandra ja haluaisin Bellan hoitajaksi. Sandra on 13vuotta ja ratsastanut 5vuotta. Sandra on rauhallinen mutta jekkuilee välillä. Sandra tykkää myös huomiosta ja on kärsivällinen. Sandra rakastaa hevosia ja varsinkin tinker rotuisia. Se että Bella on yksityinen ei haittaa Sandraa mitenkään. Olisi todella kiva saada Bella hoidettavaksi.
Rapsutuksia varsinkin Bellalle mutta myös muille.
|
|
|
Post by Sandra on Mar 27, 2016 8:58:35 GMT
Puuttu vielä yks juttu elikkä kun kerroin että tykkään tinker rotuisista niin pidän myös irlannincobeista
|
|
|
Post by Helena on Mar 28, 2016 17:43:14 GMT
Noniin, tällä kertaa hoitajan pesti lankeaa Valtter'lle, joka saa hoidokikseen Remun! Tervetuloa mukaan porukkaan, teen profiilin kaapit-sivulle heti, kun kerkeän. Voit tehdä itsellesi tunnukset foorumille ja kirjoitella ensimmäistä hoitotarinaa! Piipahda myös chatin puolella, jos tekee mieli turista joutavia
|
|