nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Mar 20, 2015 11:39:38 GMT
potkaisen pallon liikkeelle tällä ei-niin upealla kuvalla, johon sain innostuksen tästä laulusta. (juu se on MLP'stä, mutta oon nyt innostunut soittamaan noita lauluja itsekseni ja tota juu :'D)
|
|
|
Post by Papukaija on Mar 20, 2015 15:35:33 GMT
Haha, ihan hienohan toi on Tässä miun tänään väsäämä piirros ja alla---noh tällä viikolla väsätty kanssa Sori, vähän isoja :/
|
|
|
Post by Helena on Mar 20, 2015 19:31:30 GMT
Toihan on Nienke just hieno ps. tiedän ton biisin, oon iteki kattonu jonkin verran mlp:tä :'D Papukaija, tykkään etenkin tosta ylemmästä, väritys on hieno Ite oon väsäilly viime aikoina paljon kaikenlaista (Nienke lupaan et se sun palkintokuva on ihan kohta valmis ) Tästä piti tulla talvikuva mut sit lumet suli nii ei oo enää fiilistä piirtää sitä loppuun
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Mar 20, 2015 20:37:15 GMT
linkkitämmöinen yritin piirtää itteäni + Seeraa, mutta tajusin että eihän mulla raskasta meikkiä ole vähän myöhään ^^ Kiva siitä tuli silti! linkki 2arabimix! jee (:
|
|
|
Post by Papukaija on Mar 21, 2015 15:02:03 GMT
Vähänkö upeita molemmilla Etenki toi Helenan keskeneräinen laukkakuva, ihana ♥ Kuinka teette taustan (Nienke lähinnä) tommoseks epäselväks? Ja joo, nyt alan taas piirtään jotain Toi mun ylempi kuva oli vaan kokeilu ohjeen mukaan, mut siitä taitaakin tulla kuva mun yhelle shettikselle Vähän meni pieleen, mut mitäs tuosta Ei siis uutta kuvaa vielä mutta -- *piirtää*
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Apr 3, 2015 11:02:16 GMT
... ei kommentoitavaa
|
|
|
Post by Helena on Apr 3, 2015 12:18:56 GMT
Voi eii, naurattaa (ei se kipeänä oleminen, se on ikävää) Sulla on ainaki huumorintaju kohillaan! Ite doodlailin tämmösen, harmi vaa ettei oo yhtää laukkahevosta Mul on miljoona näitä punasella tehtyjä luonnoksia koneella kohta alkaa kansiot täyttymään
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Apr 3, 2015 12:56:27 GMT
Mulla ei suinkaan taida olla samaa ongelmaa... (tiedostoissa makaa tasan 228 erilaista sketsiä tai hevospiirrosta joista noin kaheskytä prosenttia on niin säälittäviä etten ees kuvittele julkaisevani niitä ) tällanen
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 3, 2015 18:49:17 GMT
Mulla on jo työ alottaa yks piirros xD Ei kyllä yhtään oo ylimääräsiä
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 3, 2015 18:50:22 GMT
Mulla on jo työ alottaa yks piirros xD Ei kyllä yhtään oo ylimääräsiä Käsin on kyllä tullu piirreltyä, pitäis vaan skannata koneelle :/
|
|
|
Post by Helena on Apr 3, 2015 21:09:16 GMT
Vitsi toi on muuten Nienke hieno! Etenkin noi pilkut, aah! Muutenki hevosten väritys on mulle ollu jotenkin vaikeeta Mullakin on käsin tehtyjä piirroksii paljon, ja niitä nyt tuleekin jatkossa varmaan enemmän kun sain ton skannerin. Ovat nääs helpompia ja nopeempia kun koneella piirretyt, vaikka tykkään valmiista, koneella piirretystä kuvasta kyl enemmän
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 4, 2015 9:03:06 GMT
Jep
|
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 8, 2015 11:52:47 GMT
|
|
|
Post by Helena on Apr 8, 2015 13:24:32 GMT
Voi eii! Kurja juttu, tsemppiä sulle!
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Apr 12, 2015 20:43:23 GMT
toi turkoosi raita ei kyl kauheen turkoosilta näytä omassa päässä ;n; kesään mennessä haluisin ehkä värjätä reuhkan persikkaiseksi (niinku täällä netissä ) mut mennään nyt näillä jonki aikaa. (en tiiä miks laitoin tän mut juu)
|
|
|
Post by Helena on Apr 13, 2015 17:01:05 GMT
Mä aina sanon kans kampaajaa parturiks Oma tukka näyttää about samalta kun url-Helenan, ainoastaan aito tukkani on täysin suora. Oon aina ihaillu kiharoita, joten tein alter-egolleni tottakai kiharan tukan Mul on kans joskus ollu punasta raitaa, sinistä tukkaa ja kaikenlaista jännää
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 13, 2015 17:03:15 GMT
Samoin, omat hiukset vastaa suurinpiirtein sitä mitä alteregolla Mulla on ollu vaaleeta raitaa ja vihreetä salamaa, muuten en oo hiuksia värjänny, vielä
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on May 10, 2015 18:23:44 GMT
En oikeasti voi uskoa, että tää tapahtuu! Mulla on ollut vuokraponi ja itteasiassa osaomistuksessakin pari hevosta, mutta nyt mulle tulee ihan ikioma köpötin! (+ emmä jaksanu värittää ton tukkaa persikalla, kun on kuitenki enemmän IRL-hommia ja siellähän tuon näköisenä pyöriskelen.)
|
|
|
Post by Helena on May 10, 2015 21:45:21 GMT
Eikä! Ihana juttu! Tiiätkö jo millaisen hevosen saat? Majoittuuko tallille vai omaan pihaan? Sori oon utelias Mäkin haaveilin yhdessä vaiheessa paljon omasta hevosesta, olipa mulla muutama vuokraponikin. Ehkä sitten kun on ammatti ja vakiotulot, voin toteuttaa tämän unelman
|
|