|
Post by Papukaija on Mar 10, 2015 12:09:08 GMT
Kivaa! Saatiin foorumi käyttöön, viimeinkin
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Mar 10, 2015 12:48:55 GMT
Juu kyllä! Katotaan osaanko vielä käyttää tätä
|
|
|
Post by Saippua on Mar 10, 2015 15:59:28 GMT
Moi! Seuraavaksi hoitotarina :3
|
|
|
Post by Helena on Mar 10, 2015 19:30:41 GMT
Jes! Eiköhän tää tästä lähde pyörimään! Itse tykkäsin hirveesti vieraskirjoista, ne on jotenki niin perinteiset, mutta täytyy kyllä myöntää että nuo erilliset hoitopäiväkirjat on kyllä aika nastat Niistä on jotenki helpompi seurata yksittäisen hevosen ja hoitajan tarinoita, ei tartte aina etsiä sieltä miljoonan sivun päästä!
|
|
|
Post by Papukaija on Mar 11, 2015 18:09:09 GMT
On vai? No täytyy seurata
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on Mar 12, 2015 16:39:19 GMT
Piirtelin Lentävästä Lihapullasta ihan kuvankin tarina on vähän... kesken, yks toinen kirjoitusprojekti kun sattuu olemaan käynnissä ^^
|
|
|
Post by Helena on Apr 1, 2015 18:06:05 GMT
Tietääkö kukaan teistä muuten miten nää puoliverijalostuksen hommelit menee? Mietin et haluaisin varsottaa Missin jossain vaiheessa. Se on tanskalainen puoliverinen, täytyykö sille ettiä tanskalainen sulhanen, että saa dwb-varsan? Vai tuleeko varsasta automaattisesti fwb, kun se on suomessa kasvatettu? Onko silloin väliä mitä rotua isä on? Oon pohdiskellu tätä jo pitkään
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 1, 2015 18:28:35 GMT
Hmm, itsekin olen tuota miettinyt... Oman käsitykseni mukaan se menee niin, että jos vanhemmat ovat esim. tanskalaisia puoliverisiä, niin varsastakin tulee tanskalainen puoliverinen, vaikka kasvatettaisiin Suomessa. Noh en kyllä tiiä yhtään onko tämä oikein, sanoinpahan nyt kuitenkin
|
|
|
Post by Papukaija on Apr 3, 2015 18:46:36 GMT
Hmm, itsekin olen tuota miettinyt... Oman käsitykseni mukaan se menee niin, että jos vanhemmat ovat esim. tanskalaisia puoliverisiä, niin varsastakin tulee tanskalainen puoliverinen, vaikka kasvatettaisiin Suomessa. Noh en kyllä tiiä yhtään onko tämä oikein, sanoinpahan nyt kuitenkin Näin juuri Jos risteyttää niin periaatteessa rodun saa päättää ja automaattusestihan se menee silleen, et jos toinen vanhempi on puhdas fwb ja toinen esim fwb x dwb niin se on fwb koska sitä on enemmän
|
|
|
Post by Helena on Apr 3, 2015 21:07:01 GMT
Ahaa! Eli jos löydän Missille jostain dwb-sulhon, niin voin tehdä varsastakin tanskalaisen puoliverisen! Noita suomalaisia kun on virtuaalimaailma pullollaan Oolrait, kiitos kun valaisitte asiaa
|
|
|
Post by Laura on May 13, 2015 19:32:33 GMT
Mietin tässä et oisko mahollist järkätä joku vaellus tai maastortsastus- juttu lähiaikoina, esim. vaikka ihan kesän alussa ku sit olis kaikki kiireet ja kouluhommat pois alta?
|
|
|
Post by Helena on May 13, 2015 20:58:22 GMT
Juu, onnistuu varmasti! Tarkoituksena on itselläkin aktivoitua heti pääsykokeiden jälkeen (jotka ovat jo ensi viikolla, iik) ja järkätä vähän kaikenlaista toimintaa Aiemmin keväällä puhuimme maastoestetalkoista, voi olla että saan ne järkättyä kesän aikana. Ja nyt tosiaan kun kelit ovat näin hyvät, voitaisiin järkätä oikein pitkä maastovaellus. Lisäksi mulla on suunnitelmissa jonkinlaisia kisoja + mahdollisesti kesäleiri/ kurssi jos innostuneita löytyy
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on May 14, 2015 6:17:36 GMT
Musta olis ainakin hauskaa, jos vaikka järjestettäis vaellusretki Lappiin, eli junalla mentäisiin hevosten kanssa ja siellä olis tietty päämäärä mihin mentäisiin Ja ne maastoestetalkoot olisi kanssa mahtavat, samalla vois sitten vaikka rakentaa uusia esteitä ihan kentänkin puolelle ja vaikka uuden tarhan, jos sille olisi aihetta. Niin ja sitten hoitajien/yksäriomistajien oma yökylä! Vähän kesäleirimeiningillä, mentäis esimerkiksi yömaastoon ja syötäisiin itsemme ähkyyn karkkia ja limsaa
|
|
|
Post by Helena on May 14, 2015 18:59:48 GMT
Hyviä ideoita kaikki! (mitenkähän hevoset mahtuu junaan? ) Uutta tarhaa olen suunnitellutkin ehkä joskus tehtäväksi, kun nuo nykyiset on jo niin täynnä. Mulla on muutama muukin laajennukseen liittyvä suunnitelma hihassa, jotka joskus ehkä toteutan
|
|
|
Post by Papukaija on May 15, 2015 15:08:42 GMT
Höhöö! Jänniä ideoita ja kaikkeen kivaa Hevosethan menee hyvin niissä vaunuissa, onhan niillekkin ny jotain sellasia, eikö...? Täällä on jo yks osallistuja KAIKEEN kesätoimintaan, kun oon osallistunu Ratapihan jokaiseen juttuun tähän asti x)
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on May 15, 2015 18:50:42 GMT
Juu siis köytetään koniset katolle ja pistetään heinää mukaan eikös :DD MINE kans tulen kaikkeen mihin pääsen, osa kesästä tosin menee Ugaillessa mut aikaa jää (toivottavasti) siitäkin huolimatta. :')
|
|
|
Post by Papukaija on May 17, 2015 7:56:34 GMT
Ugaillessa :') Toden totta No mie aattelin et koneille on oma vaunu, tiiäthän x)
|
|
nienke
Perustallilainen
|
Post by nienke on May 17, 2015 17:23:12 GMT
Nonii Mut sit ois kato iha extempore matka ku tulis köpöttimille jännityst elämää! (oon outo
|
|
|
Post by Papukaija on May 21, 2015 10:49:16 GMT
Hahaa xD Näin just
|
|
Sofia
Uusi kasvo
|
Post by Sofia on Jun 15, 2015 16:12:03 GMT
Lettu on niin ihana, tekee ihan mieli alottaa sen hoitaminen... Ehkä yritän kuitenkin pysytellä pelkässä Bamsessa No mutta, mites kesä on kaikilla lähtenyt käyntiin, tätä kysymystä kun teiltä ei ole varmaan kysytty jos sellaiset parisataa kertaa
|
|