|
Post by Helena on Feb 6, 2017 22:18:31 GMT
Helmikuun hoitajahakuNäin kevättä kohti tarpoessa hevosia onkin vapautunut hoitajahakuun suurempi määrä! Talven kylmiin päiviin itselleen hoitajaa kaipaavat: -Suloinen poniherra Lettu, -Vanha herrasmiesruuna Hoda, -Tallin tuittupää Ladi, joka on viimeisillään kantavana, -Herkkähipiäinen neiti Sini, -Osaava tanskalaistamma Missi, jolla tällä hetkellä varsa alla, -sekä yksityispuolelta karismaattinen ori DeanJos halajat hoitajan pestiin, lue tarkasti läpi Hoitajaksi?-sivu, ja kirjoita hakemus alle. Hakemuksia otetaan vastaan 19.2 asti, jonka jälkeen tehtäviin valitaan sopivimmat henkilöt!
|
|
|
Post by purkka on Feb 7, 2017 13:17:16 GMT
Pernilla Ylä-Rinteelä
Lyhyt punapäinen naisenalku vilkkaan kaupungin huminasta.
Pernilla, näin tutummin Purkka, on harrastanut ratsastusta 4 vuotiaasta tytöntylleröstä asti. Päättäväisyyttä ei neiditä puutu ja on hän työskennellyt ongelmahevostenkin kanssa entisessä kotikaupungissaan Tervalassa. Ikää Purkalta löytyy 16 vuotta, mutta henkisesti neiti muistuttaa jo vastuullista aikuista. Purkalta löytyy tavoitteita tuhat ja sata, mutta tekee hän kaiken aloittamansa silti valmiiksi (ainakin teoriassa... : D) Huumorintajua löytyy ehkä hieman liikaakin ja Purkka on usein se henkilö joka järjestää kaikenlaista ohjelmaa ja on jopa melkoisen hyvä viihdyttämään ihmisiä : D Tallin orj- vapaaehtoistyötkin neiti tekee oikein mielellään. Omasta hevosesta on haaveiltu jo kauan, muttei Purkka silti tunne oloaan ihan valmiiksi niin isoon vastuuseen. Hoito ja vuokrahevoset ovat enemmän Purkan juttuja. Ratsastus ei ole neidin mielestä se tärkein asia vaan itse elukat kiinostaa eniten. Vaikka kilpailu Purkan intohimo onkin : D Rento luonteinen Purkka on hyvä tekemään kavereitä, mutta omapäisyys saattaa joskus karkottaa herkimmät ihmiset... : D
Hakee hoitajaksi Missille : ) Linkki neidon kuvaan
Rapsutuksia <3 c:
|
|
Mila
Perustallilainen
|
Post by Mila on Feb 8, 2017 6:39:34 GMT
Sotken tätä sen verran, että minun orjal... siis Deanin hoitajalta vaatisin jo hieman kokemusta hevosista (ja oreista), kun ei tuo kaveri aina siitä helpoimmasta päästä ole. Kisamatkoille erityisesti tarvitsen apua (toisaalta, Deanin kisaeläkeikä häämöttää jo horisontissa) ja täällä kotopuolessa saa hoitaja touhuta mitä haluaa Deanin kanssa.
|
|
|
Post by Iitsu on Feb 8, 2017 7:04:49 GMT
Heipä hei! Olen Iitu (Iitsu) 12.v, olen kehittynyt paljon sen jälkeen kun hain Letun hoitajan pestiin. Mutta nyt havittelen Ladin hoitajuutta. Nykyyän osaan olla kipakka ja päättäväinen. Olen hauska persoona, tykkään hassutella hevosten kanssa. Kerrankin koitin mennä Otolla ilman satulaa väärinpäin, mutta Otto pukitti minut sieltä alas. Keksin aina hauskaa puuhaa, niin hevosien kanssa, kuin ilmankin. Minulla on noin lantiolle asti ulottuvat hiukset, jotka ovat usein kiinni kahdella letillä. Omistan myös kauniit, orvokin siniset silmät. Rakastan hevosten kanssa puuhailua, esteet- ja leikkitunnit ovat minun makuuni. Taitotasoni on nyt HeB ja 90.cm. Olen hirveän lyhyt 12.v tyttö, vain 129.cm. Toivon että pääsen Ladin hoitajaksi! (Tääl voi vähän heittää nää numerot, kun en muistanut lukee edellistä hakuaxD. Toivottavasti tää kuvaus riittää!) Rapsutuksia! (Enkä tiiä pitääkö tota enään laittaa. Ja käytän nyt siis Iitsu nimeä)
|
|
|
Post by sara. on Feb 10, 2017 19:09:13 GMT
Moikka! Olen Sara, 17-vuotias kääpiö, joka haluaisi kovasti Letun hoitajaksi. Hevostelun olen aloittanut 11-vuotiaana eli 6 vuotta on tullut touhuttua hevosten kanssa. Kääpiö siksi että olen melko lyhyt, vain 157cm ja siksi pidänkin kovasti poneista. Ponit ovat vallanneet sydämeni paitsi pienen kokonsa ansiosta myös sen takia, että niiden kanssa jokainen päivä on erilainen ja ne keksivät aina välillä kaikenlaista hassua. Hoitoponeja on ollut ennenkin, mutta nyt ei ole hetkeen osunut sopivia kohdalle kunnes näin Letun. Lettu vaikuttaa erittäin hyvältä paitsi kokonsa myös luonteensa puolesta. Yleensä kiltti, mutta kuitenkin välillä temppuileva poni sopisi paremmin kuin hyvin minulle.
Minulla on punaruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, vihreät silmät ja minut tunnistaa iloisesta naurusta ja sosiaalisesta luonteesta. Viihdyn erittäin hyvin ihmisten kanssa ja olen aina tutustumassa uusiin ihmisiin ja puhun todella paljon, joidenkin mielestä välillä ehkä liikaakin.
Rapsutuksia
|
|
|
Post by Iitsu on Feb 14, 2017 5:51:29 GMT
Heipä hei! Olen Iitu (Iitsu) 12.v, olen kehittynyt paljon sen jälkeen kun hain Letun hoitajan pestiin. Mutta nyt havittelen Ladin hoitajuutta. Nykyyän osaan olla kipakka ja päättäväinen. Olen hauska persoona, tykkään hassutella hevosten kanssa. Kerrankin koitin mennä Otolla ilman satulaa väärinpäin, mutta Otto pukitti minut sieltä alas. Keksin aina hauskaa puuhaa, niin hevosien kanssa, kuin ilmankin. Minulla on noin lantiolle asti ulottuvat hiukset, jotka ovat usein kiinni kahdella letillä. Omistan myös kauniit, orvokin siniset silmät. Rakastan hevosten kanssa puuhailua, esteet- ja leikkitunnit ovat minun makuuni. Taitotasoni on nyt HeB ja 90.cm. Olen hirveän lyhyt 12.v tyttö, vain 129.cm. Toivon että pääsen Ladin hoitajaksi! (Tääl voi vähän heittää nää numerot, kun en muistanut lukee edellistä hakuaxD. Toivottavasti tää kuvaus riittää!) (Ja käytän nyt siis Iitsu nimeä)(Korjasin tota hakemusta nyt vähän ja luin sanasta sanaan hoitajat sivun Rapsutuksia Ladille ja muille heposille<3
|
|
|
Post by Iitsu on Feb 15, 2017 6:48:00 GMT
Lisäys: Tahtoisin Ladin hoitajaksi sen takia, koska saisin hauskaa sisältöä tarinoihini ja muutenkin tykkäisin hoitaa Ladi-kiukkupussia. Keksin haastavista poneista etenkin Ladista hauskoja sarjakuvia, piirrustuksia ja tarinoita. Tykkään Ladista jo ennestään, vaikka en ole edes tutustunut siihen kiukkuponiin:D. Lisään vielä tahänkin:
Rapsutuksia Ladille ja muille tallin kauraturville + Letulle jota en koskaan saanut hoitaa
|
|
|
Post by Helena on Feb 20, 2017 19:23:43 GMT
Hoitajahaku on näillä näkymin ohi, ja kaikki halukkaat saivat paikan! Tervetuloa siis mukaan talliporukkaan, Pernilla, Iitsu ja Sara! Jos ette ole vielä rekisteröityneet foorumille, tehkää se, jonka jälkeen saatte kirjoitella ekaa tarinaa Jos tulee kyssäreitä, heittäkää yksityisviestillä tai kirjoittakaa tallin chattiin!
|
|
tinja
Uusi kasvo
|
Post by tinja on Feb 24, 2017 18:04:38 GMT
Hei! Olen Tinja, 14-vuotias tyttö, varustettuna viiden vuoden ratsastuskokemuksella. Olen päättäväinen ja napakka, mutta rehellinen ja vaatimaton. Pidän hiukan laiskemmista yksilöistä, joten luulen että Hoda olisi minulle juuri se passeli. Minulla on pitkät, lantiolle asti yltävät vaaleat hiukset, joita usein pidän nutturalla. Tallilla käytän vaaleanruskeita, kokopaikkaisia ratsastushousuja, mustia ja lyhytvartisia ratsastuskenkiä, valkoista T-paitaa ja tummansinistä tikkiliiviä. Olen hypännyt kahdeksaakymmentä senttiä ja mennyt He A-tasoista koulua. Tykkään erityisesti esteistä, vaikka joskus pieni koulutreeni tekeekin hyvää.
|
|
|
Post by Helena on Feb 25, 2017 10:14:40 GMT
Moikka! Hakemus vaikuttaa hyvältä, tosin Hodan kanssa ei juuri esteitä pääse hyppäämään, herralla kun alkavat jo vähän nivelet vaivata. Käypä vielä lukaisemassa Hoitajaksi?-sivu kunnolla läpi, hakemuksestasi puuttui jotain
|
|
tinja
Uusi kasvo
|
Post by tinja on Feb 25, 2017 16:26:54 GMT
Ai hevoskokemus??
|
|
|
Post by Helena on Feb 25, 2017 19:02:08 GMT
Ei, vaan jotain muuta, minkä löydät, kun luet sivun tarkasti läpi!
|
|