|
Post by Helena on Dec 1, 2016 14:21:59 GMT
Tällä kertaa hoitajaa halajavat: Kiltti ja osaava puoliveritamma Missi, joka on tällä hetkellä kantavana! Sympaattinen poniherra LettuJos haluaisit hoitajan pestiin, lue Hoitajaksi?-sivu huolellisesti läpi ja rustaile hakemus alle!
|
|
|
Post by Tiitu on Dec 3, 2016 7:58:51 GMT
Heips! Tahtoisin Letun hoitajaksi sillä se on tosi ihana! Minulla on kastanjan värinen tukka ja olen melko pieni ja siro. Olen ollut monella tallilla ja tännekin hakenut mutta toinen sai sen hevosen hoidokiksi. Osaan perusasiat ja vähän koulua ja esteilläkin käynyt pari kertaa. Toivottavasti en unohtanut mitään!
|
|
|
Post by Helena on Dec 3, 2016 11:21:44 GMT
Moikka! Hakemuksestasi puuttuu nyt jotakin. Käväisepä lukemassa tuo Hoitajaksi-sivu kokonaan, tarkasti läpi
|
|
|
Post by Tiitu on Dec 3, 2016 17:38:56 GMT
Hups! No yritetään uudestaan:) Olen Tiitu ja 13.v. Olen siro ja minulla on kastanjan väriset hiukset. Olen toooosi puhelias eikä ystävystyminen ole mikään ongelma ainakaan minulle. Olen eläinrakas ja vähän hassu ja saan usein muut nauramaan! Osaan perusjutut ja esteitä ja maastossakin on kivaa. Toivottavasti tämä on hyvä
|
|
|
Post by Tiitu on Dec 3, 2016 17:42:48 GMT
Lisäys Lettu on kuin ilmetty minä rakastan esteitä ja silloin olen keskittyneisimmälläni. Lettu osaa olla rauhallinen mutta räiskyvä luonne sillä kyllä on.❤️
|
|
|
Post by Helena on Dec 3, 2016 21:22:47 GMT
Hei Tiitu!
Vieläkin jäi yksi juttu uupumaan. Luitko varmasti joka sanan sivulta?
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 15:06:16 GMT
Moi! Olisin hakemassa Letun hoitajaksi jos mahdollista. Olen 12 vuotias, lyhyt, vauhdikas, hyvän tyylinen ja oikea ilopilleri. Minulla on pitkät vaaleat hiukset joita pidän tallilla kahdella letillä, minulla on orvokin siniset silmät ja olen kevyt ja aika laiha tulikin jo manittua että olen lyhyt:). Olen ratsastanut 3 vuotiaasta asti ja osaan hoitaa mitä vaikenpiakin hevosia ja poneja. Hassu sattuma, mutta rakastan hypätä esteitä, en ikinä jättäisi kylläiseksi Lettua hoitamatta! Kiitos jos saisin hoitaa Lettua:D!
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 15:13:14 GMT
Anteeksi parista kirjoitusvirheestä olen hyvän tuulinen ja sit se toinen en jättäisi Lettua hoitamatta kuukaudeksi, pyydän anteeksi niistä.
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 15:19:29 GMT
Rapsutuksia!☺
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 16:42:13 GMT
Rapsutuksia Letulle ja muille hevosille!☺
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 16:43:47 GMT
Moi! Olisin hakemassa Letun hoitajaksi jos mahdollista. Olen 12 vuotias, lyhyt, vauhdikas, hyvän tuulinen ja oikea ilopilleri. Minulla on pitkät vaaleat hiukset joita pidän tallilla kahdella letillä, minulla on orvokin siniset silmät ja olen kevyt ja aika laiha tulikin jo manittua että olen lyhyt:). Olen ratsastanut 3 vuotiaasta asti ja osaan hoitaa mitä vaikenpiakin hevosia ja poneja. Hassu sattuma, mutta rakastan hypätä esteitä, en ikinä jättäisi kuukaudeksi Lettua hoitamatta! Kiitos jos saisin hoitaa Lettua:D!
|
|
|
Post by Iitu on Dec 13, 2016 16:51:28 GMT
Moi! Olisin hakemassa Letun hoitajaksi jos mahdollista. Olen 12 vuotias, lyhyt, vauhdikas, hyvän tuulinen ja oikea ilopilleri. Minulla on pitkät vaaleat hiukset joita pidän tallilla kahdella letillä, minulla on orvokin siniset silmät ja olen kevyt ja aika laiha tulikin jo manittua että olen lyhyt:). Olen ratsastanut 3 vuotiaasta asti ja osaan hoitaa mitä vaikenpiakin hevosia ja poneja. Hassu sattuma, mutta rakastan hypätä esteitä, en ikinä jättäisi kuukaudeksi Lettua hoitamatta! Kiitos jos saisin hoitaa Lettua:D! Rapsutuksia!!
|
|
|
Post by Helena on Dec 14, 2016 21:42:28 GMT
Moikka Iitu! Hakemuksen viimeiset versiot näyttää hyvältä tervetuloa Letun hoitajan pestiin! Teen sulle kaapin kun kerkeän, voit sillä aikaa kirjautua foorumille ja kirjoitella ensimmäistä tarinaa
|
|
|
Post by Peppi on Dec 15, 2016 17:08:12 GMT
Heips! Kirjotyelenko sitten tonne Netin päikkyyn, niin minä ainakin olen ymmärtänyt:) Anteeksi tämä ei anna lähettää nimellä Iitu, niin voisin käyttämään tämän kerran nimeä Peppi.
|
|
|
Post by Peppi on Dec 15, 2016 17:09:49 GMT
Heips! Kirjottelenko sitten tonne Letun päikkyyn, niin minä ainakin olen ymmärtänyt:) Anteeksi tämä ei anna lähettää nimellä Iitu, niin joudun käyttämään tämän kerran nimeä Peppi.
|
|
|
Post by Helena on Dec 15, 2016 19:22:24 GMT
Kyllä, Letun hoitopäiväkirjaan! muista olla aina kirjautuneena kun kirjoitat
|
|
|
Post by steffi on Dec 19, 2016 11:13:44 GMT
Heips! Bongasin oikein kivan oloisen heposen hoitajahausta ja päätin koettaa onneani! Ratapihakin vaikuttaa juuri sellaiselta paikalta, missä haluaisin hoitaa. Hyvä yhteishenki ja tarpeeksi aktiivinen toiminta - ja tietenkin ihania hevosia! Haluaisin siis hoitaa Missiä. Tamma hurmasi osaamistasollaan, joten sen kanssa voisi kehittyä niin koulu- kuin esteratsastuksessa. Pääasia ei tietenkään ole hiki hatussa treenaaminen, vaan ajattelin saavani Missistä täydellisen kaverin harjaushetkiin ja muuhun rentoon puuhailuun. Mississä vaikutti olevan myös hieman tammamaista temperamenttia, mutta ei pieni lisähaaste hoitamisessa ole pahitteeksi. Steffi on 18-vuotias, nuori energinen naisenalku. Henkinen ikä on suurinpiirtein eskarilaisen tasolla, mutta tämä hullunkurinen ilopilleri tuo varmasti sävyä tallin arkeen. Nainen omaa melko sosiaalisen luonteen (suomalaiseksi, heh) ja se tekee uusiin ihmisiin tutustumisesta helpompaa. Steffi osaa ottaa hevosten kanssa yllättävänkin jämptin otteen, kun normaalisti nainen tunnetaan aikamoisena sählärinä. Hänen ansiostaan tallipäivät eivät ole tylsiä - Steffi varmasti hauskuuttaa koko talliporukkaa toilailuillaan. Sinitukkainen, 155 senttinen pikkumyy on ruumiinrakenteeltaan laiha ja sopii pientenkin ponimusten selkään, tosin raamikkaat puoliveriset ovat aina olleet enemmän hänen mieleensä. Steffi on ratsastanut noin 8 vuotta ja rakastaa kaikkea rentoa puuhaa hevosten kanssa, muunmuassa ilman satulaa laukkaamista pellolla ja pitkiä harjaushetkiä. Rapsutuksia tallin hepoille! -Steffi
|
|
|
Post by Helena on Dec 19, 2016 12:19:54 GMT
Moikka Steffi! Hakemus oli mallikas, ja uskon, että olisit hyvä hoitaja Missille! Eli tervetuloa mukaan porukkaan Missihän on tällä hetkellä kantavana, laskettu aika on joskus uudenvuoden tienoilla, joten ratsastamaan pääsee vasta ensi vuoden puolella. Juuri nyt hyvä hoito on tärkeää, jotta varsa saa kasvaa rauhassa Teen sulle kaapin, kun kerkeän, sillä välin voit jo halutessasi kirjoitella tarinaa.
|
|