|
Post by Helena on Oct 4, 2016 20:58:06 GMT
Ja taas on aika päräyttää käyntiin uudet hoitajahaut! Tällä kertaa hoitajaa on vailla: -Rauhallinen, mutta toisinaan kiukkuinen risteytysruuna Mosse, -Taitava ja lempeä dwb-ratsu Missi, -Vauhdikas issikkaori Reima ja -Tallin herrasmies, hauska suokkiori Remu. Ennen hakemuksen kirjoittamista, luethan Hoitajaksi?-sivun huolellisesti läpi!
|
|
|
Post by Anna on Oct 14, 2016 13:57:52 GMT
Moikka! Olen Anna ja haluaisin alkaa hoitamaan Reimaa. Anna on 14 vuotias hevoshullu joka on ratsastanut koko ikänsä. Annalla on ollut hevosia ennen muttei enää ja sen takia Anna haluaisi alkaa hoitamaan Reimaa. Anna on tasoltaan esteillä 100cm ja koulussa HeB. Anna on luonteeltaan ihan tavallinen ja aika kiltti mutta saattaa innostua pienistäkin asioista aika helposti. Ajattelin että Reima sopisi mulle hyvin koska mä tykkään issikoista. Toivon todella että pääsen hoitajaksi. Rapsutuksia
|
|
|
Post by Anna on Oct 14, 2016 14:00:52 GMT
Moikka! Olen Anna ja haluaisin alkaa hoitamaan Reimaa. Anna on 14 vuotias hevoshullu joka on ratsastanut koko ikänsä. Annalla on ollut hevosia ennen muttei enää ja sen takia Anna haluaisi alkaa hoitamaan Reimaa. Anna on tasoltaan esteillä 100cm ja koulussa HeB. Anna on luonteeltaan ihan tavallinen ja aika kiltti mutta saattaa innostua pienistäkin asioista aika helposti. Ajattelin että Reima sopisi mulle hyvin koska mä tykkään issikoista. Toivon todella että pääsen hoitajaksi. Annalla on ruskea puolipitkä tukka ja ruskeat silmät. Anna käyttää yleensä tallilla ratsastushousuja tai adidaksen verkkkareita ja hupparia. Rapsutuksia Noin byt se on parempi.
|
|
|
Post by Helena on Oct 17, 2016 17:36:27 GMT
Hei Anna! Tervetuloa Reiman hoitajaksi, voit kirjautua foorumille ja kirjoitella ekaa hoitotarinaa! lisäilen sun tiedot kaappeihin heti kun kerkeän! Käyhän myös chatin puolella pulisemassa jos on jotain mielen päällä
|
|
|
Post by Jenna on Oct 21, 2016 12:41:47 GMT
Moi,olen Jenna haluaisin alkaa hoitaa Mossea. Minulle sopivat rauhalliset hevoset. Pärjään myös vähän vaikeitteimpien hevosten kanssa. Rapsutuksia
|
|
|
Post by Jenna on Oct 21, 2016 12:51:43 GMT
Ja muuten olen ratsastanut vähäsen. Pärjään kuitenkin ilman taluttajaa. Korkein estekokemukseni on 50 cm. Olen luonteeltani rauhallinen. Mutta voin olla myös äkkipikainen. Rapsutuksia!
|
|
|
Post by Jenna on Oct 21, 2016 14:40:17 GMT
Ja muuten olen ratsastanut vähäsen. Pärjään kuitenkin ilman taluttajaa. Korkein estekokemukseni on 50 cm. Olen luonteeltani rauhallinen. Mutta voin olla myös äkkipikainen.Olen 13 vuotias Rapsutuksia!
|
|
|
Post by Lilli on Oct 22, 2016 8:14:53 GMT
Hei! Olen Lilli ja haluaisin Remun hoitajaksi. Olen 13 vuotias tyttö, ollut paljon hevosten kanssa tekmisissä. Olen lähinnä hoitanut, toisaalta ratsastan myös maastossa ja saataan hypätä esteitäkin ja kouluakin osaan jonkun verran. En ole aiemmin kilpaillut enkä varmaan koskaan tulekkaan kilpapilemaankaan. Joissakin tallin sisäisissä kisoissa olen kyllä ollut hyppäämässä n. 30-40cm esteitä. Olen rauhallinen, puhelias, ja pyrin aina auttamaan jos osaan. Toki olen myös vähän tempperamenttinen en ihan pienistä asioista kylläkään kiukustu. Olen vähän päälle 140cm pituudeltani vaaleat suht pitkät hiukset. Minulla oli vähän aikaa tumma jauhoturpainen poni vanhalla tallila jossa kävin, kunnes muutimme. Olen siitä asti toivonut uutta Suomenhevosta hoitoponikseni. Ja vielä muutama kysymys: Onko tänne tarvinnut rekisteröityä ennen hoitajaksi hakua? Voiko itsensä "sanoa irti" eli lopettaa tavallaan lopettaa hoitamisen? Että vaatiko tämä hirveän pitkää sitoutumista? Remun hoitajaksi pääseminen olisi minulle tärkeää <3 Rapsutuksia
|
|
|
Post by Lilli on Oct 22, 2016 10:18:32 GMT
Toisaalta missikin olisi ihana hoitsu jos jompikumpi tarttee enemmän hoitoa niin voin kyllä ottaa kumman vaan että saat kyllä vaihtaa hoitsuani😉 Jos siihen tarve ja unohtui sanoa että olen kouluttanut isäni opetuksella yhtä oria joka oli 13.v😉
|
|
|
Post by Helena on Oct 22, 2016 10:29:15 GMT
Moikka Jenna ja Lilli! Molemmat saatte hoitajan pestin, voitte kirjautua foorumille ja kirjoitella ensimmäistä tarinaa! Tervetuloa mukaan porukkaan! Lilli; Saat tällä kertaa Remun hoitsuksesi, sillä kun ei ole vähään aikaan ollut ikiomaa hoitajaa Rekisteröityä voi halutessaan milloin vain, mutta hoitajalta tietysti toivotaan rekisteröitymistä viimeistään, kun ensimmäisiä tarinoita kirjoittelee Tietenkään ei ole toivottavaa, että heti alussa ajattelee jossain vaiheessa lopettavansa, mutta toki se on mahdollista, jos ei pesti enää kiinnosta. Siinä tapauksessa laittaa vaan mulle viestiä. Toki hoitohevosen pitäminen vaatii jonkinlaista sitoutumista, mutta olen yrittänyt pitää tallin meiningin aika rentona, eli pienikin päiväkirjamerkintä kerran kuussa riittää, tai edes käväisy foorumilla, niin tiedän, että olet vielä kuvioissa.
|
|
|
Post by Lilli on Oct 22, 2016 16:11:51 GMT
Okei, ihanaa kun pääsin Remun hoitajaksi! <3 Rekisteröidyn kun ehdin ja ajattelin vain että jos käy niin että moti menee ja ei enää jaksa tai jotain, niin onko sellaista ikuista sitoutumista (yskon kyllä jatkavani pitempäänkin 😄)
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 24, 2016 13:33:36 GMT
Haluaisin hoitaa Missiä.Olen Senni. Olen 13 vuotias. Hevoskokemus on 5 vuotta. Haluaisin hoitaa Missiä koska haluan päästä kisaamaan. Mutta tosta foorumiin kirjautumisesta mulla ei oo sähköpostia.
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 24, 2016 13:35:15 GMT
Olen luonteeltani ystävällinen ilopilleri.
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 24, 2016 13:47:46 GMT
Korkein estekokemus on 100 cm, koulussa hän on tasoltaan Heb.
|
|
|
Post by Helena on Oct 25, 2016 9:53:27 GMT
Hei Senni! Jos todella halajat Missin hoitajan pestiä, käväise lukemassa Hoitjaksi?-sivu uudestaan läpi ajatuksen kanssa, ja tee sitten uusi hakemus. Nyt sulta jäi puuttumaan jotain Foorumille kirjautuminen on melkoisen oleellista tässä hommassa, joten jos sulla ei ole sähköpostia (mikä on sekin aika tärkeä osa virtuaaliharrastusta), kannattaa ensin tehdä se ja tehdä sen jälkeen tunnukset foorumille.
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 25, 2016 12:18:16 GMT
Olisiko se rapsutuksia?
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 25, 2016 13:00:53 GMT
Senni on kolmetoista vuotias jokapaikan kulmakivi. Hevoskokemusta on viisivuotta. Koulussa olen tasoltani Helppo B,esteissä 100 cm. Tallile hän tulee yleensä ruskeissa ratsastushousuissa ja punaisessa puserossa.
Rapsutuksia Missille!
|
|
|
Post by Hoitsua vailla on Oct 25, 2016 19:49:58 GMT
Senni on kolmetoista vuotias joka paikan kulma kivi. Luonteeltaan hän on ystävällinen. Hän on todella ujo. Ratsastuskokemus on koulussa Helppo B, esteissä 100 cm. Senni omistaa pitkät ruskeat hiukset,siniset silmät ja vaalean ihon tallille hän tulee yleensä ruskeissa ratsastus housuissa ja punaisessa puserossa. Senni käyttää chapseja. Senni on ratsastanut viisi vuotta.
Rapsutuksia Missille ja muille tallin hepoille
|
|
|
Post by Helena on Oct 26, 2016 21:02:20 GMT
Hakemus on nyt ok, mutta edelleenkin, sinun täytyy pystyä tekemään toimivat tunnukset foorumille. Laita minulle vaikka yksityisviestiä, kun se onnistuu
|
|