|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:08:15 GMT
Haha, jep! xD Itel on useampikin juhlamekko kun soitan viuluu ja kaikis miljoonis konserteis pitää olla juhlava mekko.
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:10:26 GMT
No ni, sain kirjoteltua tarinan xD Siitä nyt tuli vähän laiska (öö miten tarina voi olla laiska... ) kun mulla on nyt niin laiska fiilis. No kumminkin, jotain sain sentään väsättyä! XD
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 18:11:03 GMT
Mä harvoin jaksan, ettiä uusia talleja ja sen takia mulla on aika suppea tietämys virtuaalitalleista. Tykkään aina kattoa erilaisia hevosia varsinkin, kun kuvat on hyvin tehtyjä
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 18:13:26 GMT
Mäkin aina ihastelen hyvin piirrettyjä kuvia ja etenki panostettuja hevosia on kiva stalkkailla kun niillä on paljon kuvia yms. (vähänniiku Bella XDDDD)
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:13:26 GMT
Saana kiva toi sun tarina!
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:14:20 GMT
Mä en oikeen tiiä mitään muita oikeesti hyviä talleja kuin Ratapihan ja Seppeleen... En oo kyllä ees jaksanu paljon muita ettiäkään, tosin jo lopetettu Niittymäkikin oli tosi kiva.
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 18:14:24 GMT
Mä meen nyt heti lukemaan Saanan uusimman tarinan, sillä tykkään ihan sikana siun tarinoista ja kuvista
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:15:07 GMT
Kiitos Wilma, siitä nyt ei tullu kovin hyvää kun väsyneenä kirjotin mutta no, jotain kumminki... xD
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:16:05 GMT
Jep, Saanan tarinat ja kuvat on tosi kivoja!
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:16:44 GMT
Ja toihan on Saana just hyvä, ei siin oo mitää moitittavaa, tosi kivaa tekstiä!
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:20:41 GMT
Kiitos tosi paljon teille molemmille, näköjään juttu luistaa kumminki väsyneenäkin ees jotenki xD Mä ite taas tykkään ihan sairaasti teiän tarinoista, aina kun nään että jommaltakummalta on tarina tullu ni heti vauhilla lukemaan xD
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 18:24:18 GMT
Ihana tarina, Saana! Hyvä toi loppu xD Harmi etten huomen kerkee pahemmi kirjottaa ku nyt siihenki löytyis inspiraatiota. Meen varmaa leffaa sit viel illal käyttämää siskon kaa ilmaisliput pois
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:28:56 GMT
Noo, kirjottelet sit LaaLaa ku on aikaa! Mitäs meinasit sit kirjottaa, jatkatko tota draamaa vai..? XD Koska tota on ihan älyttömän hauska kirjottaa ja viiä eteenpäin! XDD
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:29:52 GMT
Jaja mitä leffaa meinaatte mennä kattomaan? Terveisin Wilma-thö-kyselyikäinen
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:30:04 GMT
Kiitos LaaLaallekin Kirjota ihmeessä sitten ku jaksat, sunki tarinoita on aina niin kiva lukea
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 18:30:45 GMT
Heh, aioin just kysyä samaa kuin Wilma xD
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 18:31:40 GMT
Joo, jos mä vaa keksin sille jatkoo. En oikee tiiä miten jatkasin tota eteepäin ja jatkanko Laan vai Eliaksen osalta... Mun on sillai helppo kirjottaa ku ei tarvi miettki et suuttuuko Eliaksen takapiru jos teen sen hahmolla Laan tarinassa näin tai toisinpäin ku kummatki omii hahmoi. Ku toisten hahmoja ei uskalla ihan mitä vaa laittaa tekemäö xD
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 18:34:04 GMT
Varmaa se Suuri puhallus 2, muuta ei oikee keksitty ja kummatki tykkäs paljo siit ekasta Kesäl ei oikee pyöri koskaa mitää sellasii mitä oottais tosi paljl. Odotetuimmat tulee aina marraskuussa, joulukuussa tai sitte maaliskuussa tai ne on ainoot kuukaudet jolloin yleensä leffas käyn, plus sitte pari kertaa oon käyny elokuussa ja syyskuussa Kaikkiikiinnosti.com
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:35:31 GMT
Niinpä, mäkin voin huoletta laittaa Wilman tekemään ja juoruilemaan mitä lystään Kristiinan tarinoissa! xD Vaik ei Wilma-hahmo oo mitenkään ilkee tai tarkota pahaa, se vaan on sellanen et ihan "vahingossa" tulee työnnettyä nenä muiden asioihin ja kaikeshahan pitää aina raportoida asianmukaisesti pihatallin mafialle!
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 18:37:27 GMT
Mä kävin vasta kattoos sen Liisan seikkailut peilimaailmassa 2Dnä mun serkun kanssa, ja oli kyl ihan saakutin hyvä! + hullu Hatuntekijä oli niin symppis hahmo ja Johnny Depp näytteli sitä oivallisesti, et olin heti niin mukana vaik en ensimmäistä oo ikinä nähnykkää.
|
|