|
Post by saana on Jun 18, 2016 16:23:19 GMT
Piirrä ihmeessä Laa, ootan innolla! Sama kait se mulle mitä mä teen, en ainakaan keksi mitään järkevää... xD Tuo harjan letitys on kyllä hyvä idea, Bellan harja on tosiaan aikas runsas :'D Mutta joo, meen tästä kirjottamaan hoitotarinaa kun iski kauhee kirjotusvimma
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 16:25:41 GMT
Oih, tai sitte toinen letittää ja toinen valjastaa Saana, onks sun hahmollas millasetvtaidot ajamisessa tai esimerkiks osaisko se valjastaa tosta noin vaa Bellan, koska tulis ihan mahtava kuva et Laa rennosti letittelis Bellan harjaa ja Saana tuskastelis valjaiden solkien sun muiden kanssa XDDDDDDDDDD
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:26:49 GMT
Jess! Tykkään muiden varustekollaaseista. Tee siekin LaaLaa Bellalle uusi kollaasi
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:30:50 GMT
Hauska idea ainakin mun mielestä Laa. Tykkään ihan sikana tommosista erilaisista kuvista, missä tapahtuu
|
|
|
Post by saana on Jun 18, 2016 16:33:39 GMT
Joo mun hahmo osaa kyllä valjastaa vaikka se onki välillä vähän tuskasta ja ajoki sujuu niin että hevonen pysyy hallinnassa xD
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 16:34:21 GMT
En laitakkaa sitä viel kun en saa hyvää kuvaa, ehkä huomenn sitte!
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:36:20 GMT
Höh...Mä varmaan samalla selailen EQP:n sivuja, kun juttelen täällä. Tykkään ihan sikana selailla niitä sivuja
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 16:39:24 GMT
Ois ollu niin helppoo koota kollaasi EQP:stä mut se ei ois ollu yhtä hauskaa ku ite piirtäminen!
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 16:40:31 GMT
Höh, Wilma xd Oisin niin halunnu nähä sen jo Ja lol, mun kone päätti jumiutua jotenki just ku piirsin linei xD Toivottavast toi jumi menee ohi, koska en haluu et ne oikeesti tosi onnistuneet linet menee, olin just ottaas niist screenshottia teille
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 16:43:54 GMT
Must on kiva piirtää ite, vaikka se työlästä onki. Mut voi saada just sellasii tuotteita ku haluu Ite tykkään olla tosi tarkkana toisten hahmojen vaatteiden piirtämisest et koitan aina jonki verra kattoo millasii vaatteit ne on ite hahmoillee piirtäny ja käyttää sit mahollisest niit samoi. Ja sit välil oon vaa soveltanu ja saattanu päättää et "nyt tällä henkilöllä on tämmönen vaate" ja sit käyttäny sitä ite aina omissa piirustuksissa sillä hahmolla xD
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:44:39 GMT
Toivottavasti menis ohi tykkään ihan sikana nähä ei valmiita luonnoksia
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 16:45:39 GMT
Hehheh! Hauska et meil oli LaaLaan kans heti samanlainen käsitys Krisin pukeutumisesta, ainakin mitä noist LaaLaan piirtämist kuvist voi päätellä ne on just sellasia ku itekkin aattelen!
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 16:46:06 GMT
Nii joo toivottavast sun kone kohta pelais taas!
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:47:27 GMT
Oon kyllä huomannut, että katot aika tarkkaan vaatteiden värejä yms. Milenankin vaatteiden väri on muuttunut tässä aika pelkistetyksi. Suurimmilta osiltaan mustaa ja harmaata, kun itekkin pääasiassa käytän mustaa ja harmaata
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 16:50:37 GMT
Siis toi ohotoshop pelittää hyvin ja sain tallennettuuki mut ku koitin avata selainta ni tausta meni vaa mustaks ja sillai xd tää kone on ollu vähä kenkku sen windows 10 päivityksen jälkee xD mut aika vaaratonta kenkkuiluja keskeneräsii töitä ajatellen, viel ei oo mitää tiedostojakaa kadonnu tms.
|
|
|
Post by Milena on Jun 18, 2016 16:52:40 GMT
Mäkin tykkäisin ite piirtää, mutta en vaan onnistu Ite piirretyt vaatteet ja varusteet on toki aina omalla tavallaan persoonallisempia ja tykkään niistä paljon. Esimerkiksi Milenan vaatteita olis aika vaikeeta etsiä mistään EQP:stä tai muusta. Esim harmaat, musta paikalliset ratsastushousut eivät varmasti löytyisi mistään
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 16:56:25 GMT
Mua ärsyttää ku ostin keväällä itelleni ratsastushousut ja missää ei ollu mustii, ni jouduin ostaa tummansiniset, niihin löyty kuiteski sävysävyyn ratsastushanskat:)
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 17:01:01 GMT
Tummansiniset ratsihousut on just kivoja! Itel on vaa mustat harmail kokopaikoil ja sit ruskeet, ku tummansiniset oli jääny pieniks... Mut hanskoi mul on ihan kivasti, kahet vaaleenpunaset yhet mustat Roecklit ja sit yhetvtalviratsastushanskat.
|
|
|
Post by Wilma on Jun 18, 2016 17:01:20 GMT
Käyn nopee saunas ja tuun sit takas jutskailee!
|
|
|
Post by Laura on Jun 18, 2016 17:03:48 GMT
Mul ei viel hirveest oo kertyny mitää varusteit mut ehkäpä sit jos alkss aktiivisemmi heppailee. Keskiviikkona ehkäpä pääsen taas hoitelee kaverin kaa niit suokkitammoi:3
|
|