|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:18:57 GMT
Laa hei kato nyt otat sellasen kunnon spurtin ja survot niit päikkymerkintöi muutaman ennenku heivaat Rellun pois! XD (Yhy en haluu et Rellu menee poiiis... )': ) Musta tuntuu et mun pitää tehä joku laajennus toho mun omaa tallii Kotopolkuun, nyt siel on se mun ravirussi, Milenan shetu, ravirussin varsa (joka pitää jonkoht vierottaa, apua, aika mihin sä menet) aasi thö pitkäkorva, se Helenalta tullut hepo Quu (joo mää otin senXD) Nellin hepo, kohta Milenan shetun varsa ja suunnittelemani siitosshettistamma... Mun oli tarkotus tehä aluks vaa neljän hevosen talli, mut kuinkas kävi!
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:21:27 GMT
Tolle Quullekkii pitäis tehä uus naamakuva, näinköhän sitä tänään jaksais...
|
|
|
Post by Laura on Jun 9, 2016 18:23:32 GMT
Mullakin oli aluks vaan Bella ja oli tarkotus että pikseliponeilen vaan yhellä hepalla mut hups
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:25:15 GMT
Nii, jotenki se sit aina lähtee käsistä, Ladin ja Sinin lisäks on viel oma talli ja sebes Hestia... Huhhuh! XD
|
|
|
Post by saana on Jun 9, 2016 18:30:11 GMT
Mulla itellä ei oo virtuaalitallia netissä koska en usko että aika riittäisi kun vaadin itseltäni aina liikaa (XD), mutta omistan piirrostallin instagramissa, siellä meno on sinänsä vähän rennompaa ja yksinkertaisempaa, tosin mielestäni nettitallit ovat aina paaljon, paljon parempia.
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:33:07 GMT
Minkä niminen sun tallisi on, Saana?
|
|
|
Post by Laura on Jun 9, 2016 18:34:43 GMT
Noihin ig-talleihin en oo erityisemmin vielä perehtynytkään ja oon vähän pihalla miten ne toimii, mut vaikuttaa ihan mielenkiintosilta. Mulla jos on talli ollu niin aina ihan perinteisesti tällai netissä
|
|
|
Post by saana on Jun 9, 2016 18:37:42 GMT
Joo, itekki olin vielä aika vasta ihan pihalla niistä mutta kun olin aina halunnut oman virtuaalitallin enkä luota kykyihini nettitallin tekoon, päätin tehdä ainakin näin aluksi instaan sellasen xD Mun tallin nimi on @ratsurinteen_talli Piirrokset siellä ei oo kovin panostettuja mutta no, jotain oon sentään sinnekin jaksanu väsäillä Panostetumpia piirroksia pistän art-tililleni joka on saana_art_
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:52:19 GMT
Huisin siistejä kuvia!
|
|
|
Post by saana on Jun 9, 2016 18:57:13 GMT
Kiitos tosi paljon, kiva saada palautetta❤
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 18:59:43 GMT
Mun pitäis vissiinki kans ehtiessäni piirtää, pitäis tehä seben pari rästiin jäänyttä maksuu, muutama ratikseen, sit kotopolkuun pari pääkuvaa hevosille, Sinin päikkyyn joku kuva ja sit aattelin tehä mun vuokrahevosesta sellasen tarkemman ja panostetumman kuvan...
|
|
|
Post by Laura on Jun 9, 2016 19:00:11 GMT
Mä käyn huomenna tsekkaamassa, nyt käyn tai kohta käyn nukkumaa, että jaksaapi heräillä kuudelta Öitä kaikille, oli taas kiva jutella, etenkin tutustua paremmin Bellan mahdolliseen tulevaan hoitajaan
|
|
|
Post by saana on Jun 9, 2016 19:01:37 GMT
Joo hyvää yötä, itekki taidan tässä pian mennä nukkumaan Oli kiva jutella teidän kanssa!
|
|
|
Post by Wilma on Jun 9, 2016 19:11:20 GMT
Minäkin painun nukkumaan, hyvää yötä! Olitte mahtavaa juttuseuraa!
|
|