|
Post by Wilma on May 21, 2016 18:10:52 GMT
Mul on faber castellin vesivärikynät, ne on tosi hyvät! Aattelin itekki joskus hankkii ihan kunnon puuvärit, mut en viel raaski.
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:12:50 GMT
Mä varmaan jossain vaiheessa hommaan kunnon puuvärit. Vesiliukoset mulla onkii, mut en oo niit hirveest käyttäny
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:20:40 GMT
Vois itekki jossain vaiheessa piirrellä pitkästä aikaa puuväreillä Teen kohta Rellulle oman päikyn mut saa nähä millo kerkeen sinne raapustamaa xDD
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 18:22:11 GMT
Mä väritän Milenan avaa kotiksee...
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:23:42 GMT
Intät niin kaua et saat ne Mua harmittaa ku en saanu kesätöitä ni ei oo varaa ite hommailla mitää tollasii Oon mä kahella riparilla isosena, mut ei siit kuitenkaa ihan niin paljoo saa mitä kesätöist sais ;/
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 18:27:30 GMT
Itekki ehk ensi vuonna hankin kesätöitä, en kyl tiiä mitä ostaisin, ehkä säästän hevoseen!
|
|
|
Post by Milena on May 21, 2016 18:28:26 GMT
Jo tuo paperi mitä ostin olikin luonnostelupaperia, semmosta aika ohutta mistä näkyy läpi. Ärsyttää, kun en tajunnu katsoa tarkemmin, mutta ei tuo kyllä kauheesti haittaa. Ei tuolle paperille, kyllä hirveesti, veden kanssa maalailla
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 18:32:05 GMT
Voi hitsi! No, voithan sä käyttää sitä sit lyikkäri- ja puuväritöissä... Oon ite ihan ihastunu lyikkäritöitten tekemiseen!
|
|
|
Post by Milena on May 21, 2016 18:33:39 GMT
Sinäänsä ei haittaa, jos nyt saan ne puuvärit piakkoin. En kuitenkaan piirtäessä paina kynällä hirveästi ja jos saan luonnosteltua hyvä rakenteisen hevosen, vaikka ruutupaperille voin sitten kopioida tolle
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:35:47 GMT
Voi hitsi :/ mut voihan siihe sit puuväreil ja lyikkäreil treenailla
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:45:10 GMT
Totta, usaa vastaa suomel ois paremmat mahikset Mä aattelin huomen pitkäst aikaa värjätä hiuksii niil biozellin color maskeilla. Eihän ne kestovärei oo mut, tuo ne vähä erilaista värii en siis voi oikeilla väreil värjätä koska oon todella suurella todennäkösyydellä allergine
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 18:50:25 GMT
Hejdå, Milena! Ite valvon viel hetken
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 18:52:08 GMT
Öitä, Milena! Mä valvon kans ja piirrän.
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 19:07:12 GMT
Nyt vois kyl kirjottaa tarinaa...
|
|
|
Post by Helena on May 21, 2016 19:09:25 GMT
Vieläkö kerkeää pulisemaan? Mulle iski nyt hirvee virtuaali-into kun vihdoin on pääsykokeet ohi! Nyt on aikaa tehdä vaikka mitä, tilasin jo netflixinkin :'D Sanokaa jotain hyviä sarjoja mitä vois kattoo!
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 19:18:27 GMT
Äää mäki haluun netflixin, mul on ollu ilmasen kuukauden se 2 kertaa. En oikeee osaa sanoo mitää hyvii sarjoi, ku en ees tiiä mitä siel täl hetkel on xD Ja hyvä jos iski virtuaali-into Pidätkö muuten täs kevääl sen maastoretken?
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 19:22:27 GMT
Mä tässä mietin, että minkä väriset varusteet Rellulle sopis... Ensin mietin sinistä, mut ei se niin hyvin sovikkaa :/ Enkä haluis samaa värii mitä toisilla yksäreillä tai hoidokeilla on (tumma pinkki, oranssi, limen vihree/vaalea vihree tai keltanen)
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 19:23:48 GMT
Viel kerkee, Helena! Enhän mä oo ees kunnolla alottanu kun jengi jo painelee pehkuihin... Mut hei, kiva jos inspispiikki iski, varmaan nyt tulee sit matskuu esim. spessuja lähiaikoina, eiks jea?
|
|
|
Post by Wilma on May 21, 2016 19:25:09 GMT
Laa, Rellullehan vois sopia joku aika klassinenki väri, tyyliin joku tummansininen tai tummanruskee..? Jos haluu raikkaamman, ni sit tummansininen ja punanen on hyvä pari!
|
|
|
Post by Laura on May 21, 2016 19:25:57 GMT
Wilma siel salaa vinkkailee noist palkintokuvist XDDDD No ei, ootanhan mäki niit innolla! Tottahan se on et enemmän odottaa mitä tallin pitäjä piirtelee, ku hoitajat ja yksärien omistjat (ei millään pahalla, kaikki varmaan voi samaistua )
|
|