|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:04:12 GMT
Nyt vois käpertyy peiton alle piirtää vaihteeks ihan perinteisellä menetelmällä ja sit kuuntelee samal musiikkia ja tietty lörpötellä teidän kanssa... <3
|
|
|
Post by Lillian on May 7, 2016 18:14:49 GMT
Oho tepäs ootte puhuneet paljon =D Itse oon maalaillut tässä illalla, aiemmin päivällä opiskelin tuntitolkulla. =D Pitäskö välillä piirtää tai tarinoida, ehkä...
Meillä kävi taas huono tuuri, viime kesänä nuorempaa huskyä puri käärme ja se meni tosi huonoon kuntoon. Torstaina sitä puri taas mut selvittiin säikähyksellä. Tänään puri vanhempaa koiraa käärme - just kun nuoremman kuonon turvotus laski niin vanhempa on ihan pallokuono :P Mut se taitaa kans parantua hyvin! Vitsi kun näiden pitää aina mennä nuuskii käärmeitä, onneks ne sentään haukkuu nii osataa juosta apuun ! =D
|
|
|
Post by Milena on May 7, 2016 18:19:10 GMT
Voi teijän koiria, toivottavasti parantuu nopiasti! <3 Mulla on 4 kuvaa värittämättä ja maalaamatta. Maalailen ne myöhemmin
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:25:17 GMT
Mä sain nyt linet piirrettyy Nellille. Pitää vaa siirtää ne koneelle ja muuttaa oikeesee muotoo :'D
Jaksaispa itekki opiskella kunnol xD
|
|
|
Post by mia on May 7, 2016 18:26:53 GMT
Mä taas pengon kaappia jos sattuisi löytämään jotkut hyvät ratsastus housut. Heh oon ihan paniikissa huomisista kisoista ei vaan oo perillä yhtään mistään.
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:27:29 GMT
Kyl se Mia siitä, onks ne minkä tason kisat?
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:29:29 GMT
Mul edistyy seben piirrustuskurssin maksut, teen nyt irtohypytyskuvaa Tirkusta... <3
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:31:08 GMT
Hmmm... Tekiskö tutoriaalin siit miten saa käsintehdyt linet konelle sellasee helposti väritettävää muotoo, koska varsinki jos hiirellä piirtää ni linet on vähä hankalat tehä ni oishan se varmaa kiva saada piirtää ne linet käsin Vai, mitä mieltä ootte jonku tuton haluisin tehä xp
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:33:42 GMT
Joojoooo tee! Helpottis mun elämää niiiin paljon...
|
|
|
Post by mia on May 7, 2016 18:38:52 GMT
No ne kisat on ihan vaan tallikisat et ei mitään sen kummempaa. Mut ei saanut mitään ponii/hevosta millä ois voinut mennä korkeampia. Et meen sit ite shettiksellä puomiluokan vähän hutastu valinta mutta kaikkea pitää kokeilla .
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:39:13 GMT
Oukkei. Btw Wilma... Unohin kirjottaa puumerkkini niihi lineihi ni pystyks vaikka jollain mieleiselläsi fontilla lisäämää tyylii että "Linet by: LaaLaa" tai jotain?
|
|
|
Post by Milena on May 7, 2016 18:40:09 GMT
Mä lähen nyt lukemaan ja nukkumaan <3 Hyviä ilta höpöttelyjä, luen viestit aamulla;)
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:45:38 GMT
Öitä Milena! <3 Ja LaaLa tottakai voin lisätävalmiiseen kuvaan linejen copyrightit! Ei kyl oo parempaa ku kunnella hyvää musiikkia ja piirtää samalla... Mitä te tykkäätte kuunnella?
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:47:47 GMT
Öitä, Milena!
Ite oon hurja ja valvon viel vähä sen jälkee ku tää Selviytyjät loppuu, koska siirrän noi linet koneelle jne. Ja kirjotan sen tarinan loppuu:D
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 18:49:51 GMT
Mul on tosi laaja musamaku, oikeestaa se mitä Laan ja Eliaksen esittelyis lukee xD eli siis räppii ja nykyjumputust en oikee kuuntele et niitä tulee kuultuu väkisin jostaa. Tykkään erityisest rockista ja rock-henkisestä musiikista... Viel vähä vanhemmasta sellasesta
|
|
|
Post by mia on May 7, 2016 18:51:25 GMT
Heh mäkin taidan mennä nukkumaan öitä.
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:54:39 GMT
Öitä Miallekin! Ite kuuntelen kaikkea satunnaisesti hyviä biisejä, tykkään esim. Tehosekoittimen Maailma on sun- biisistä, Justimuksen matskusta ja kaikesta sekalaisesta...
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 18:57:55 GMT
Nyt on yks seppeleen piirrustuskurssin kuva valmis! Sit seuraavaa kehiin!
|
|
|
Post by Laura on May 7, 2016 19:01:37 GMT
Öitä, Mia! Mä kuuntelen itseasias tosi vähän suomalaist, saatikka suomenkielist xD
Ärsyttää ku illat menee niin nopeest D; Tai sit se vaa johtuu siit et haluun aina aikasin nukkumaa xD
|
|
|
Post by Wilma on May 7, 2016 19:01:46 GMT
Hah keksinkin parempaa tekemistä, rupeen kirjottaa uutta tarinaa Ratikseen pitkästä aikaa!
|
|