|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 19:34:59 GMT
Mäkin haluisin paljon erilaisia talleja! Mulla ei vaan riitä aika, ja inspi on tähän asti loppunut pian kun talli on tullut valmiiks, koska kävijöitä on niin vähän ja aina tekee mieli muuttaa tallia tai tehä uusiksi =D
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 19:42:02 GMT
Mun maalaustamineet =D Hitsi kun pitää lähtee käymää suihkus, mut sit kyl maalaan varmaa tunnin vielä <3 Jiihaa Mä haluisin etenkin oman ratsastuskoulun, minne tulis tosi monenrotusia heppoja... Pikkusuokki, pohjoisruotsinheppa, russi, vuonis, issikka, arabi(risteytys), exmoorikin ehkä, connemara... Monia melko pieniä mutta vahvoja hevosia/poneja =)
|
|
|
Post by Wilma on Apr 15, 2016 19:44:23 GMT
Ihana line, tosta tulee niin täydellinen! <3 Oon jotenki haaveillu sellasesta omasta yksityisestä russista jollekin rennolle tallille, mut mul ei oo tarpeeks hyvii kuvii sen tekemiseen...
|
|
|
Post by Helena on Apr 15, 2016 19:51:10 GMT
Oi vitsi seuraava Ratiksen heppa tulee kyl olemaan pohjoisruotsalainen! hyvän näköset maalaustamineet! Jos ois aikaa, harjottelisin kyl käyttämään vesivärejä paremmin!
|
|
|
Post by Helena on Apr 15, 2016 19:52:08 GMT
Ai nii mullahan on tossa yks karsinakin vielä vapaana... heehheh!
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 19:52:20 GMT
Oh kiitti <3 Mäki tykkään russeista! Tai ihastuin niihi tän vuoden Hevoset-messuilla, kun siel oli sulonen russponi <3 Se on vaan irl vähän pikkunen rotu minulle =D Miksi piti kasvaa näin pitkäksi :<
/ Joo semmone tummanruunikko ruottalaine ois ihana <3 Kunnon pitkät kikkarajohet kans!
|
|
|
Post by Wilma on Apr 15, 2016 19:57:22 GMT
Aah, Helena nyt kuule hommaat sen pohjoisruottalaisen tänne! Kipinkapin, me ootellaan jo!
|
|
|
Post by Wilma on Apr 15, 2016 20:06:21 GMT
Höh, leffa loppu, mitäs sitä sitte tekis...
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 20:07:11 GMT
Vitsi ääh, kun mulla on Haikulle aikuiskoti siel mun tallilla, minne se muuttaa joskus... Se sopii niin hyvin tännekin! Mut onneks mul on viel toine heppa, joka vois sopia Lillianin ratsuksi, ainoo vaan, että sen nimi on myös Bella :D
|
|
|
Post by Wilma on Apr 15, 2016 20:10:46 GMT
Hihii! Musta tuntuu et koska en saa mitään järkevää aikaseks mä painelen jo nukkumaan, jaksaa sitten huomenna herätä aikaisin piirtämään kaikkia rästiin jääneitä juttuja... Hyvää yötä!
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 20:12:00 GMT
Öitä! Mä alan nyt maalaamaan <3
|
|
|
Post by Helena on Apr 15, 2016 20:14:09 GMT
pitäs keksii joku hyvä ruotsalainen nimi.. ;D
Alun perin mietin, kun tein ton vaunutallin, että siitä sais paikkoja uusille yksityisille, mut nyt Irkku vie yhen, ja kun Reima tuli, niin on enää yks jäljellä :< ja kun haluisin lisätä myös tuntiheppojen määrää.. pitäs varmaa taas laajentaa :'D
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 20:28:09 GMT
Haha joo talleja tekee aina kummasti mieli laajentaa =D Mut Ratapihahan ei oo vielä mitenkää liian iso / paisunut. Jos ois 30 heppaa nii vois miettii et onko vähä liian iso =D Ei niitä kaikkia enää muistaiskaan!
|
|
|
Post by Laura on Apr 15, 2016 20:29:19 GMT
Mä ny pomppaan tähän väliin sanomaan hei tulin siis vasta kotiin ja varmaan meenkin pian nukkumaa ;D
|
|
|
Post by Helena on Apr 15, 2016 20:30:17 GMT
Jep, oon yrittäny kuitenki pitää hevosmäärän kohtuullisena Mut joo, meikäkin lähtee nyt yöpuulle. Öitä!
|
|
|
Post by Lillian on Apr 15, 2016 20:38:36 GMT
|
|